De visita a Bunkertype

Com ja us vam anunciar, vam guanyar el cartell tipogràfic que va sortejar Bunkertype juntament amb DonSerifa. El cartell el van realitzar Javier, Marta i MáximoBunkertype per la primera edició de Entretipos.

Dimarts vaig anar a recollir-lo i vaig conèixer a Jesús Morentin, el sr Bunkertype. Us recomano fer-li una visita ja que l’espai és brutal. La paraula bunker té molt a veure amb la forma, ubicació i distribució de Bunkertype.

La xerrada mantenida amb Jesús va resultar d’allò més enriquidora ja que sempre fa molta patxoca escoltar a gent que té coses que explicar. Des d’aquí donar-te les gràcies i tranquil que posarem el cartell al lloc que es mereix.

BunkerType es la evolución de “búnker tipográfico”, nombre con el que irónicamente una amiga se refería al viejo trastero reconvertido en taller repleto de letras que empecé a montar hace unos tres años. Al principio solo un par de alfabetos de madera que, poco a poco, se fueron ampliando dejando espacio a todo el utillaje que se usaba en los viejos talleres de tipografía móvil de madera y plomo.

Interlíneas, lingotes, filetes, familias tipográficas, comodines y prensas abarrotan un espacio que dedico a la experimentación tipográfica con el sistema tradicional, al autoaprendizaje, a la divulgación de dicha técnica y, sobretodo, a compartir un modo distinto de relacionarse con las letras con todos aquellos apasionados de la tipografía que lo deseéis.

Salut i type!

EBDLN-Bunkertype-Entretipos-01

EBDLN-Bunkertype-Entretipos-05

EBDLN-Bunkertype-Entretipos-03

EBDLN-Bunkertype-Entretipos-04

EBDLN-Bunkertype-Entretipos-02

SUBSCRIU-TE

Rep les actualitzacions del blog al teu correu:

, , , , , , , , , , ,

Deixa un comentari