Nit de bons vins

A Cornellà hi ha un gran celler, l’Antic Celler. És un espai dedicat a aquells que ens agrada el vi i que de tant en quant anem a fer-ne una copa amb els amics o a comprar-ne alguna ampolla. Però no contents amb això, Marcos organitza cates especials, i aquesta nit toca una de ben especial.

Us copio tal qual l’email que m’han passat:

“El martes día 1 de diciembre a partir de las 20:00h empezará la noche de los grandes vinos y pequeños platos. Como sabéis para esta ocasión contamos con la colaboración especial de Xavi de Plats.
Esa noche se servirán a copas grandes vinos (Vega Sicilia, flor de pingus, Torre Muga, Trasnocho, Bilecart-Salmon Rosé, Celler Batlle de Gramona, Veuve Clicquot….etc). Lógicamente no hay un precio fijo, cada uno pagará según las copas y platos que pida. Los pequeños platos serán: (Bombones de foie, chocolate y arbequina. Terrina de cochinillo ibérico, membrillo y regaliz. Rabo de buey relleno de afuega´l du pitu, frambuesas y boniato. “Marmitako”. Tiramisu 2009).
Esa noche solo se servirán estos vinos y platos especiales, no funcionará la carta habitual. No se puede hacer reserva, ya que ese día no tendremos taburetes, la idea es que todos podáis asistir.
Queremos agradeceros de antemano vuestra afición y fidelidad, sin vosotros estas iniciativas no tendrían éxito.
Os esperamos!!”

Pot ser molt interessant i una oportunitat única de tastar uns vins especials a copa.

Salut!

BLOG-ANTICCELLER-1

SUBSCRIU-TE

Rep les actualitzacions del blog al teu correu:

, , , ,

No comments yet.

Deixa un comentari