El nostre reconeixement a “Vulpes Vulpes” de Cálido Home

Ens fa especial il·lusió explicar-vos que fa poc hem començat a col·laborar amb Anna Andreu en projectes de l’estudi. A conseqüència d’aquesta col·laboració l’Anna ens va explicar que té un grup de música, Cálido Home, i ens va regalar el seu disc Vulpes Vulpes.

Només veure el pack ja ha sigut enriquidor. Un disseny minimalista, elegant, amb una combinació de colors molt ben resolta, amb una il·lustració que evoca els gravats i una tipografia feta a ma que posa en valor el gust per l’artesania i les coses properes. Per acabar de personalitzar el pack li han afegit una faixa/pòster que li dona un acabat deliciós.

L’interior del pack està basat en la textura de la il·lustració que hi ha a la portada i que el CD només porta el nom de l’LP. en fi, un gran treball gràfic que parla molt bé del que trobarem quan posem el CD al nostre reproductor.De la música direm que ens encanta, però com que no som gaire entesos no direm molta més cosa. Per parlar de la música us adjuntem la ressenya que hem trobat a scannerfm.com ja que en saben bastant més que nosaltres.

Anna Andreu y Eduard Pagès, aka Cálido Home, son dos motherfolkers con mucho talento que se están haciendo un hueco en la escena independiente barcelonesa dónde ya cuentan con un buen número de fans o en este caso, de cálidos. 

Hoy son noticia en scannerfm debido a la publicación de su primer LP que vio la luz a finales de diciembre y hoy nos disponemos a repasar para vosotros.

Vulpes Vulpes es un disco que refleja la esencia de Cálido Home, en gran parte gracias al trabajo de Victor Teller quien ha conseguido que el disco suene lo más parecido al sonido de directo, que por si no lo sabéis, es donde este dúo se desenvuelve con una soltura y una magia que difícilmente se podría transmitir a través de un reproductor de cd’s.

Escuchando el disco no podemos ver los gestos, las miradas, la complicidad de esta pareja de músicos encima del escenario, pero si cerramos los ojos mientras escuchamos el disco, la sensación es muy parecida a la de estar ante ellos disfrutando una vez más de su imperdible directo.

El disco Vulpes Vulpes empieza a lo grande con Kill the Watchman un hit en toda regla al que le sigue “Talk to me Nicer” otro corte para enmarcar en el que las guitarras y las voces de Anna y Eduard juegan entre sí.

Hand freak Shake significa la primera aportación al disco por parte de Marta Perna quien destapa los sonidos más graves de su violonchelo en un corte intenso.

Llegamos a The Black, un tema que no me gustó a las primeras escuchas y ahora se ha convertido en uno de mis favoritos junto al que viene después The Farthest Ebony, esos riffs de guitarra me tienen ganado desde el principio, temazo mire por donde se mire.

Silenci abre el bloque de canciones cantadas en catalán, una canción que enamora al más insensible, de esas que pondría tiernas a las bestias más feroces, sí, silenci es ternura.

Gos Salvatge”, “Centaure y Com Som Nosaltres son los últimos tres cortes en los que seguimos disfrutando de las armonías que Cálido Home crean con tan poco.

Un disco para disfrutar, para degustar y para dejar reposar para apreciar así los detalles que se amagan en cada melodía.

Si voleu escoltar Vulpes Vulpes ho podeu fer a calidohome.bandcamp.com. Esperem que us agradi perquè són bons, molt bons.

Al seu perfil de facebook trobareu més informació i molt material gràfic interessant: www.facebook.com/calidohome

Salut i música!

EBDLN-CalidoHome-VulpesVulpes-1

[vimeo]http://vimeo.com/82274982[/vimeo]

[vimeo]http://vimeo.com/59475349[/vimeo]

EBDLN-CalidoHome-VulpesVulpes-4

EBDLN-CalidoHome-VulpesVulpes-3

EBDLN-CalidoHome-VulpesVulpes-2

 

SUBSCRIU-TE

Rep les actualitzacions del blog al teu correu:

, , , , , , , , , , , , , ,

Deixa un comentari